go-dag!

hallihallå!

ligger just nu i min säng och snart gå och äta middag, dom har ropat typ 3 gånger på mig men jag orkar inte gåå upp. är svin trött verkligen:
lördag - 06:00
söndag - 07:30
somnade dock typ halv tolv i lördags hos clara, vi var verkligen hur döda som helst, men vad gör man inte som fotbollsspelare..?
jaaa, alltså i lördags var jag hos clara, vi åt, sov och bara skrattade som vanligt. supermysigt!
klockan ringde tidigt idag och vi tog oss till rydet för en föreläsning som inte va något att ha direkt, allt det där har man hört femhundramiljaderkriljoner gånger som dom inte verkar fatta. efter vi hade suttit där i 2,5 h åkte vi hem, somnade lite och sen drog på träning i kungsbacka, för imorgon är det nämligen Luciacupen hela natten.
börjar 16:00 och slutar vi 03:00 någon gång, våran första match är fem, så vi har samling fyra. och jag slutar fyra så ska gå efter lunch och möta upp johanna med alla tjejer i klassen (tror jag?) och så ska vi gå och ätaaaa. mys

onödig inormation, men jaja
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0