kult?


1. Tre namn jag lyssnar till:
ida, sillen, sibbe

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
-

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
det mesta

4. Detta är jag rädd för:
höjder, hästar och skräckfilmer

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
kramar, socker, glädje

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
svika en kompis utan att ha sämst samvete,
dyka..
såra någon utan att gråta

7. Detta tycker jag om att göra:
vara med kompisar, spela fotboll, åka skidor

8. Detta vill jag göra just nu:
bara komma hem & sova typ

9. Bästa känslan:
när någon säger hur mycket man tycker om än, eller när man bara är allmänt glad typ.
mår kompisarna, släkt & familjen bra, mår jag bra

10. Värsta känslan:
när man sårat någon, att förlora någon

12. Är jag kär just nu:
nej det är jag inte

13. Vill jag gifta mig:
mabye, känns dock vääääldigt långt bort

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
ut och resa massa
shoppa en massa
umgås med massa nytt folk
skaffa pojkvän

16. Något jag vill ha i present:
kläder, pengar

17. Detta har jag på mig just nu:
svarta jeans, vit blus, jacka

18. Favoritkläder:
ehm..snygga kläder?

19. Favoritdjur:
är ingen djurälskare, gillar ingen mer eller mindre. eller jo
men katter dårå

20. Så här många barn vill jag ha:
ingen aning, inte fler än 3

21. Vilket är bäst, julen eller din födelsedag:
hm, julen är ju riktigt mysig ,men gillar såklart min födelsedag också

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste= bild, idrott, slöjd
tråkigaste=kemi, biologi, fysik, matte, spanska

23. Stjärntecken:
fiskarna

24. En bok jag älskar:
zlatan

25. En film jag älskar:
hm

26. Tv-program jag gillar:
ONE TREE HILL

27. Favoritdoft:
hm

28. Detta äter jag gärna:
godis

29. Dricker helst:
julmust

30. Favoritgodis:
hallon/lakris dödskalle

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
usa igen!!

32. Färg på mina ögon:
bruna

33. Min längd:
163.5 exakt!

34. Jag tror på:
allt min bästavän säger

35. Jag spelar:
fotboll

36. Person jag beundrar:
folk som är sig själva, och skiter i vad andra tycker!

37. Så här bor jag:
i hus

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
noll

39. Det här tänder mig:
gulliga sportkillar som inte tror sig men har självförtroende

40. Det här gör mig avtänd:
killar som tror sig

41. Favoritfärg:
rosa?

42. Favoritcitat:


43. En hemlighet jag vet:
en del,men som sagt, hemlis

44. Bästa present jag fått:
vet inte..

45. Senast köpta skiva:
oj! kommer inte ihåg

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
ehm...ögonen kanske

47. Den kollar ja efter först när ja loggar in på msn:
ingen, för är inte så insatt i msn

48. Vill jag ha djur:
nej. eller jo, en kattunge

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
stor det Björn

50. Vad lyssnar du på just nu:
Justin Bieber faktiskt

51. Vad har du gjort/ska du göra idag:
julhandlar, köpt klart allt.
ikväll ska jag mysa med min bästavän

52. Är någon av dina föräldrar ifrån något annat land:
Finland

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
eh? ingen aning.

54. Vilken är din favoritrestaurang:
beror på vad jag är sugen på

55. När badade du i en pool senast:
några veckor sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs:
ja

57. Har du användt droger:
näää!!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
hårdrock

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
eh...

60. Vad har du för TV-kanaler:
eh?

61. Har du åkt moped någon gång:
jaaaa

62. Har du busringt någon gång:
haha ja!

63. Har du fått felparkeringsböter:
nej , lite svårt

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm:
ALDRIG!!!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt:
USA

66. Har du en egen trädgård:
ja..?

67. Kan du alla orden i nationalsången:
nej inte min favorit låt

68. Badkar eller duschkabin:
badkar

69. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden:
kommer inte ihåg namnet.. så bra var den

70. Chips eller popcorn:
båda

71. Vilken färg på läppstift använder du:
använder inte läppstift.

72. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
ja, varje dag! försöker dra ner på det..hahahha va är det för fråga?

73. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling:
nej!

74. Apelsin- eller äppeljuice:
apelsinjuice!

75. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni:
ingenaning

76. Favoritchoklad:
maraboou

77. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för:
närmaste

78. Har du vunnit en prispokal någon gång:
jaaa!

79. Är du duktig på matlagning:
nej inte min starka sida faktiskt

80. Klarar du att tanka själv:
eeeeh, jadå..hehe eller nä

81. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve:


82. Pepsi eller Coca Cola:
coca cola!

83. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:


84. Vad var det senaste du handlade:
godis

85. Har du kräkts offentligt:
ehm..nä

86. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
sluta

87. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej,eller jag vet inte!

88. Har du ringt något betalnummer:


89. Kan man vara vän med sitt ex:
vet inte , väldigt svårt

90. vem smsade dig senast:
jonathan

91. Vad stod det i smset:
hej ida <3!
92. vad svarade du tillbaka:
hej jontebonte! <3

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
haha inte onormalt mycket?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
vet inte?

96. Vad har du i din väska:
en hel del

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
smsar

98. Antal personer du kan lita till 100 på:
en del tror jag säkert, men absolut 3 stycken jag verkligen vet att det är så

99. Var hittade du den här listan:
madickens blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
haha,
oliv, clara & mimmsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0