mysigt värre

kom hem för en timme sen kanske, träning i halmstad imorse, klockan ringde 06:15, jippie..?
träning 09:00-11:00, gick hyfsat bra iallafall.
sitter och kollar på idolklippen & julkalendern nuu, bara jag som tycker om det? super mysig och lite läskig, hehe
jaja, idol igår. rätt person vann. fast jag vill ju att amanda persson & moa skulle vara i final, självklart blev det inte så. men dom som va i final nu va sjukt duktiga!!
dock såg amanda fondell ut som en fågelskrämma igår, men jaja alla får se ut som dom vill!

snart ska jag börja göra iordning mig, ska på släktkalas hos världensbästa kusin! ska bli superduper
outfit kan allt komma upp om ni är snällaaa..

TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0