kort dag

dålig uppdatering, men äsch!

hemma nu efter en kort dag i skolan
sovmorgon till tio & sen 1,5 h fotboll, efter de lunch & sen 40 min svenska och sen ännu ett fotbollspass, med bara tjejer, träning inför skolsm som vi ska vinna!! hehe

ikväll ska jag inte göra så mycket, väldigt skönt faktiskt, bara ta det lugnt, jag och min syster är ensamma hela kvällen också, ännu mer plus! :)

imorgon väntar en kort dag men med många tråkiga lektioner, boooring.
på fredag väntar idolmys med linnepinne!
lördag väntar halloweeeeen och då ska jag vara med clara och kanske träffa någraaa
sen söndag är plugg dag men eftersom det är lov så behöver man inte de, GÖÖÖTTT
men ska jobba måndag,tisdag hos pappsen för att tjäna lite caaash, rätt gött är det faktiskt! jobbar med min syster så kommer nog överleva, alltid gött med lite extra pengar, hehe


sis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0