kult

Tänkte börja med en 30-dagars lista. Vem vet om jag kommer kunna fullfölja den, men jag ska försöka i alla fall...

Dag 01 – Mitt fullständiga namn.
Dag 02 – Onyttigaste maten jag gillar.
Dag 03 – Min favoritbild på en idol.
Dag 04 – Min fobi.
Dag 05 – Något som betyder mycket för mig.
Dag 06 – Min dag.
Dag 07 – Det här gör mig glad.
Dag 08 – Min favoritlåt just nu.
Dag 09 – Konstiga saker jag gör ibland.
Dag 10 – Valfritt!
Dag 11 – Favoritserier.
Dag 12 – I min skolväska.
Dag 13 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 14 – En artist/ett band du älskar.
Dag 15 – Hur tillbringar du julen?
Dag 16 – Min älsklingsmat.
Dag 17 – Den här veckan.
Dag 18 – Här bor jag.
Dag 19 – Sämsta ämnet i skolan.
Dag 20 – Valfritt.
Dag 21 – Något jag önskar mig.
Dag 22 – Favoritnamn + betydelser.
Dag 23 – Vad jag gör när jag är ledsen.
Dag 24 – Något du aldrig skulle göra.
Dag 25 – Om du tatuerade dig.
Dag 26 – Om du piercade dig...
Dag 27 – En nyfotad bild på mig
Dag 28 – En låt du avskyr
Dag 29 – Den här månaden.
Dag 30 – Valfritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0