mys helg

suger jag? svar jag.

sitter just nu i soffan med min fina kusin, min syster, hennes pojkvän och min mamma & kollar "vem kan slå filip & fredrik".
igår så va pinnen, klara & clara här & kollade på två skräckfilmen. en av dom va riktigt bra & verkligen SKIT läskig. kolla på den, bästa skräckfilmen jag har sätt!!!


sen sov pinnen & clara här, mysmys
vi vaknade runt tio & sen drog vi in till kungsbacka & shoppade lite, hittade en blus & ett par örhängen till min syster, som hon fick & blev jätteglad:)

varit en jättemysig helg.
imorgon ska jag ju jobba hos pappi med min syster, sen på kvällen blir det träning & kanske träffa min pinne.

ha de bra

filmen vi såg igååår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0