tjenisss

kom precis hem från skolan, sitter just nu i soffan och bara tar det lugnt. orkar inte gå upp och göra mat..latis
blev inte som planerat att jag skulle träffa pinnen, för hon slutar nu typ..orkade inte vänta

skolan va okej,
börjat kolla på en film som heter "barnhemmet" på spanskan, verkar gryym, men ändå läskig..
mattediagnos idag också, som va super lätt. så det va skööönt!
so/svenskan gjorde vi inte så mycket. man skulle gå upp en och en och dra ett skämt på svenskan, haha våran lärare tyckte det va skit kul, hm..
hemkunskapen hade vi cupcakes tävling, teama halloween, men eftersom clara va sjuk så fick jag vara med ludde och vi failade, men han va skit nöjd, haha.

vid fem ska jag, mamma & kicki åka till utförsäljningen på pappas jobb, hoppas jag fyndar något roligt!

hörs sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0