mitt 2011

Gjorde du ngt iår som du aldrig gjort innan?
jaaa

- Höll du några av dina nyårslöften?
nej..haha

- Blev någon av dina vänner förälder i år?


-Årets resor?
London, Grekland, Italien & Idre

- Dog någon som stod dig nära?
jaa..

- Är det något du saknat år 2011?
klart det är

- Största misstagen?
tar jag inte här,
men kanske inte tog vara på sommarlovet

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
haft problem med ögat, tappat synen på mitt högra öga när jag har tränat..
undersökning pågår fortfarande

- Bästa köpet?
hm, massa bra antar jag?

- Vad spenderade du mest pengar på?
mat, godis

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
fått en ny bästa vän som alltid får mig att må bra & jag litar på till tusen

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
vamos a la playa..

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och..gått igenom sjuka grejer & mycket bra grejer

- Vad önskar du att du gjort mer?
tog vara på alla loven mer typ

- Vad önskar du att du gjort mindre?
inte en aning

- Blev du kär i år?
nej

- Hur många förhållanden?
0

- Favoritprogram på tv?
ingen tv nörd

- Bästa boken du läste i år?
Justin Bieber

- Största musikaliska upptäckten?
Justin Bieber

- Något du önskade dig och fick?
jaaaaa

- Något du önskade dig men inte fick?
tror jag säkert, eller va?

- Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
kommer inte ihåg alls..var i skolan & umgicks med familjen säkerhet

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja

- Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
ingen speciell, det jag trivs i

- Vad fick dig att må bra?
Mina kompisar, familj och kusiner!

- Vem saknade du?
gamla vänner jag tappat kontakt med

- De bästa nya människorna du träffade?
huh?

- Årets största kärlek?
jaha

- Årets bästa?
mina närmsta vänner, gjort mitt år helt fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0