tillbaka till helvetet

då var första skoldagen avklarad, gött..eller?
dom två första dagarna nu har vi datadagar som vi kallar det, går igenom nytt på datorn typ, jätteonödigt egentligen men mycket goare än vanliga lektioner, så ska inte klaga. men att skolan har dragit igång suger verkligen..nian är ju ett helvete iallafalll denna terminen då det är nationella, gymnasieval och skit. ÅH

efter skolan gick jag och min fina oliv och fikade, satt där rätt länge och snackade om allt typ, jätteskönt!
tack babbyyyy, i like you.
sen drog hon hem och då väntade jag på pinnen som slutade fyra typ och sen åkte vi hem efter att ha kollat lite.
mysigt värre, kul att träffa pinnen ocksååå <3
skulle träffat mamma men blev inte så..
nu ska jag snart ta en lång dusch och krypa ner till film, gött
TTYL

27 dagar kvar till Mayrhofen, wiho tagga!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill bara ha sportlov nuuuu! <3 LÄÄÄÄÄNGTAR <3

2012-01-10 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0